top of page

B-DAY 2016 🎃

Hey guys!

Happy sunday :)

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne week achter de rug hebben. Die van mij was erg druk. Deze week had ik m'n eerste toetsen. Dinsdag had ik ckv dag oftewel, kunst dag. Allemaal erg leuk, maar wel erg veel. En dan was ik ook nog niet helemaal 100% fit. Vandaar was er afgelopen zondag ook geen artikel online gekomen. Mijn excuses hiervoor.

Afgelopen zondag heb ik mijn verjaardag gevierd met m'n vriendinnen. Het was echt super gezellig en erg leuk. We gingen pompoenen uithollen, een keer iets anders dacht ik :) Vandaag heb ik een sfeer artikel voor jullie van deze mooie dag.

Enjoy!

Carmen en haar pompoen. Lijkt toch best op elkaar?

10 mooie pompoenen ....

Ik vond het super gezellig meiden <3

Love, Lieksi !


Recent Posts
Archive
bottom of page