top of page

My United Wardrobe.

Hey guys! ❤️

Hoe gaat het met jullie. Met mij alles goed. Ben lekker aan het genieten van de herfstvakantie. Het artikel van zondag had iets vertraging dus vandaar komt hij vandaag online. Sorry hiervoor.

Het was weer eens tijd voor een opruim dagje. Ook mijn kast kwam hierbij aan bod. Ik heb hier een erge hekel aan. Maar als het eenmaal gedaan is is het altijd wel ff heel erg fijn :) . Ik ga aankomende Dinsdag een dagje naar Groningen om mijn winter garderobe aan te vullen (yesyes!). Daarom was het tijd om te kijken naar mijn kleding garderobe. En te beslissen wat ik weg wil doen. Kleding weg doen heb ik echt een hekel aan. Het liefst bewaar ik alles.

Bij het opruimen van mijn kast heb ik gebruik gemaakt van een handig stappen plan die ik van een van mijn favo blogs heb (apairandaspair.com) :

Ik heb dus twee stapels gemaakt met wat er weg kan en wat kan blijven.

De kleding die ik weg doe ga ik verkopen via United Wardrobe. Dit is een nieuwe app waar je veilig tweedehands kleding kunt kopen en verkopen. Echt super handig! De app zit bomvol leuke vintage kleding voor een mooi prijsje. Je vind er ook veel namaak spul. Zoals kylie lipkits en verschillende producten van verscheidende merken zoals Kenzo, Nike en Adidas.

Ik heb besloten om mijn to go stapel te gaan verkopen op United Wardrobe! Je kunt mij hier vinden.

Ik ben erg benieuwd wat jullie hier nou eigenlijk van vinden en of jullie ook een account hebben op United Wardrobe. Let me know.

Let's go sell some adorable clothes!

xoxo Lieksi.


Recent Posts
Archive
bottom of page